כמה מרוויחה חברת ביטוח כאשר מבוטחים שלהם שיפרו את הבריאות לטווח ארוך
8 בדצמבר 2023
 

אין זה סוד שיש עליה חדה ומתמשכת במחלות כרוניות בעולם כגון: סוכרת, סרטן, מחלות לב, ריאה, לחץ דם ועוד עקב הרגלים, הגזמות והתמכרויות של בני אדם.

רשימת ההרגלים המזיקים של בני אדם ארוכה ומגוונת ואין אדם שלא מכור למשהו, בדרך כלל למספר הרגלים מזיקים, הגזמה בדרך כלל נמצאת בטווח של קבלה זמנית וקצרה של: רוגע, נחמה, הנאה, שמחה, התנתקות ועוד שתורמת באופן זמני וקצר להורדת חרדה או מתח עד להפעלת ההרגל שוב.

ההרגלים שקופת החולים שלך תשמח שתפטר מהם לטווח ארוך הם: השמנה, עישון, טרום סוכרת, סוכרת 2.

למרות התמיכות הממשלתיות - גירעון קופות החולים זינק ל-1.5 מיליארד שקל ב-2022. ללא התמיכות של משרד הבריאות שהוזרמו לאחר אישור תקציב המדינה, היה מגיע הגירעון ליותר מ-8.2 מיליארד שקל. במשרד הבריאות מעריכים שהגירעון בשנה הנוכחית יוכפל ויגיע ל-3 מיליארד שקל ומזהירים ממשבר תזרימי (כלכליסט 6.8.2023)

אז למה זה קורה ? ומה עושים ?

קופות החולים לא מצליחות לשפר את הבריאות של הלקוחות שלהם כדי שיפטרו מההרגלים המזיקים שפורטו לעיל והמובילים למחלות כרוניות, ואכן הסטטיסטיקה בעולם שבין 1% ל 5% בלבד מצליחים לשפר לטווח ארוך. ומה עם היתר איך מצליחים ?

חותם בריאות פיתחה שיטה ליציאה מהרגלים מזיקים לטווח ארוך ואפילו לצמיתות ע"י שאלונים מותאמים אישית למשך מינימום של 3 חודשים להעלאת מודעות וביצוע יזום של שינויי התנהגות עצמיים: אנו מזמינים אתכם להכיר ולהתנסות במערכת החדשנית שפותחה על ידי "חותם בריאות" על מנת לסייע לטיפול בשורש התפיסות המגבילות אשר מקשות עלינו לבצע שינויים רצויים. שיטת חותם בריאות מאפשרת הצלחה לאורך זמן גם לאלה שנכשלו מספר פעמים רב, בואו נסו והצליחו למען חיים איכותיים בריאים מתמשכים ללא הרגלים מזיקים - השאלון הראשון הוא בחינם.

ומהם התוצאות לקופות החולים ?

בבדיקה של "חותם בריאות" החיסכון הממוצע

לכל לקוח

שהצליח הוא עצום לדוגמא:

ירידה למשקל הרצוי: חסכון של כ 300,000 ש"ח.

הפסקת עישון: חסכון של כ 250,000 ש"ח.

היעלמות של טרום סוכרת: חסכון של כ 400,000 ש"ח.

היעלמות של סוכרת 2: חסכון של כ 550,000 ש"ח.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.