האם יש דרך קלה לירידה במשקל ?
17 בינואר 2022
כשאתה ממלא את שאלוני "שיטת חותם בריאות" אתה עוזר לעצמך. האם אתה עוזר גם לאחרים?
17 בינואר 2022
 

יש לבן האדם מנגנון טבעי כשיש עומס על הגוף הגוף שולח התראה, ההתראה היא בדרך כלל קלה ומינורית אך מי שלא שם לב אליה יזכה להתראה חמורה יותר וכך הלאה עד להתפתחות מחלה כרונית.

איך נלמד מההתראות הקטנות ונעשה משהו למען מניעת מחלות כרוניות עתידיות

שליש מהעולם במקרה הטוב סובל מהשמנת יתר לרבות ילדים, הגוף שולח בדרך כלל התראות ראשוניות של חריגה קלה בבדיקות הדם של סוכר, כולסטרול, טריגליצרידים ועוד. חשוב להתייחס להתראות אלו ולהוריד את המשקל אז הבעיות נפתרות עוד לפני הופעת מחלות כרוניות.

באכילת יתר יש סממנים התמכרותיים לכן מאוד קשה לרדת במשקל ורק 5% מצליחים, לכן דרוש מאמץ אחר שיפתור את החוליה החסרה בדרך לירידת המשקל "חותם בריאות" פיענחה את הדרך לעזור להגדיל את סיכויי ההצלחה לרדת במשקל ע"י שיטה שמובילה להעלאת מודעות והגדלת מוטיבציה כך שתתמידו בתכנית ההרזיה ותשמרו על המשקל הרצוי לאורך זמן.

ירידה אמיתית במשקל כרוכה בתהליכים פנימיים שמובילים למספר רב של שינויי התנהגות בתחומים שונים הקשורים: לרגש, מחשבה, גוף והתנהגות, ותהליך כזה לא קורה בבת אחת ודורש עבודה עם עצמך בכנות ובאומץ עד להצלחה, כל קיצור דרך אומר שבעצם פעלתם ב"כוח" והתוצאה במקרה של הצלחה פשוט החלפה להתמכרות אחרת או כישלון.

לכן חשוב לשים לב לסימנים המקדימים ולפעול כבר כעת.

לשאלוני "חותם בריאות" יש יתרון שאתה מתנהל מול עצמך באנונימיות ומשקיע בעצמך כחצי שעה בשבוע במשך 3 חודשים, ועוד שעות נוספות שאתה משקיע בחשיבה על השאלות והתשובות שמהדהדות בך ויוצרות אצלך את השינוי ההתנהגותי העצמי בדרך לירידה במשקל, השאלונים דורשים ממך מאמץ לעיתים לא קל, אך בדרך הזו שינויי ההתנהגות שלך מוטמעים וההצלחה בירידה במשקל נשמרת לאורך זמן כי הוסרו האלמנטים ההתמכרותיים גם מאכילת היתר ואתה לא פונה לחפש התמכרות אחרת.

אין אדם שאין לו התמכרות כלשהי, ויש כאלה שמתחזקים מספר התמכרויות, לכן שיטת "חותם בריאות" מכוונת לעזור לך שלב אחרי שלב ביציאה מכל ההתמכרויות שלך בדרך לחופש מהתמכרויות. והיתרונות הרבים: כגון בריאות, אריכות ימים, מערכת חיסון חזקה, גילוי עצמי ומימוש עצמי הם רק חלק מהרווחים הרבים שלך.

זכור שיטת "חותם בריאות" יעילה במיוחד לכאלה שניסו פעמים רבות ללא הצלחה לרדת במשקל. השיטה יעילה גם לכאלה שהצליחו לרדת במשקל ורוצים לשמר את ההצלחה.

נסה 2 שאלונים שלנו ללא תשלום - בהצלחה

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.