איך מזהים שאתה מכור למשהו
22 במאי 2022
יצאתי מההתמכרות שלי, מה הרווחתי חוץ ממניעת מחלות עתידיות ובריאות
22 במאי 2022
 

אין זה סוד שיש עליה חדה ומתמשכת במחלות כרוניות בעולם כגון: סוכרת, סרטן, מחלות לב, ריאה, לחץ דם ועוד עקב התמכרויות של בני אדם.

מגיפת הקורונה רק תרמה לעלייה זו על ידי הפצת "סטרס" מתמשך וחד אצל כל האוכלוסיה: ילדים, בני נוער, נשים וגברים שגרמה להחלשת המערכת החיסונית ועלייה בהתמכרויות.

רשימת ההתמכרויות של בני אדם ארוכה ומגוונת ואין אדם שלא מכור למשהו, בדרך כלל למספר התמכרויות, התמכרות בדרך כלל נמצאת בטווח של קבלה זמנית וקצרה של: רוגע, נחמה, הנאה, שמחה, התנתקות ועוד שתורמת באופן זמני וקצר להורדת "סטרס" עד להפעלת ההתמכרות שוב.

לכן עליה ב"סטרס" מובילה לצריכת יתר של ההתמכרות והתרחבותה מה שמוביל לנזקים גדולים יותר עקב: השמנה, העלאת צריכת הסיגריות, העלאת זמן התמכרות לעבודה, העלאת הזמן בצריכת מסכים ו"פורנו".

ליציאה מהתמכרויות ומציאת פתרונות אחרים להקלה על "סטרס" או אי יצירתו ולחיזוק המערכת החיסונית: אנו מזמינים אתכם להכיר ולהתנסות במערכת החדשנית שפותחה על ידי "חותם בריאות" על מנת לסייע לטיפול בשורש התפיסות המגבילות אשר מקשות עלינו לבצע שינויים רצויים. שיטת חותם בריאות מאפשרת הצלחה לאורך זמן גם לאלה שנכשלו מספר פעמים רב, בואו נסו והצליחו למען חיים איכותיים בריאים מתמשכים ללא התמכרויות.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.