כנס חותם בריאות – מדברי המומחים
30 במאי 2022
אנו שואלים אותך את השאלות שאתה לא שואל את עצמך
25 ביוני 2022
 

עולם הביטוח החדש של סוכני הביטוח - הפיכת הלקוחות לבריאים יותר.

בעבר התמקד עולם הביטוח במכירת ביטוח למקרה של מחלה או מוות תוך בדיקת צרכי הלקוח לסכומים הדרושים, נוצר עולם ביטוחי מסובך עתיר תנאים והגבלות שגרם להרבה אנשים במקרה צרה וחולי לקבל מעט ממה שביטחו או בכלל לא. נוסף על טעויות רבות בחישוב סכומי החיסכון לפנסיה.

סוכני הביטוח כמו חברות הביטוח התמקדו במכירת פוליסות עם תשלום עמלות מנופחות שירדו בהדרגה ומלבד שינוי סוגי הפוליסות ותנאיהן לא בוצע שינוי מהותי בעולם הביטוח.

תדמית ענף הביטוח נפגעה מכך קשות וההתמקדות של גורמים בענף היא כיצד להוריד את נתח עמלות סוכן הביטוח אשר מעניק פחות ופחות שירות עקב כך.

עולם הביטוח החדש שמתפתח דרך חברות הביטוח הדיגיטליות מבין שיש צורך בתיקון משמעותי ומשתמש יותר בנתונים וטכנולוגיה אך עדיין מירב המאמצים גם ללא סוכני הביטוח מתמקד במכירת פוליסות.

השינוי המתבקש אצל סוכני הביטוח (לגבי חברות הביטוח נכתוב במאמר הבא) נובע מנושא שלא טופל מאז ומעולם, והיא בריאות הלקוחות, למרות האינטרס המובהק של חברות הביטוח שלקוחותיה יהיו בריאים יותר וודאי גם של סוכן הביטוח ולמרות שנתוני הבריאות המפורטים נמסרים ע"י הלקוח עוד בתחילת הדרך חוץ מביצוע הערכת סיכונים והעלאת הפרמיה לא מתבצע דבר עם נתונים אלו, כלומר אם הלקוח בהשמנת יתר, מעשן, ועם התמכרויות שיובילו למחלות כרוניות עתידיות כגון: סרטן, מחלות לב, סוכרת, ועוד, יש התעלמות מוחלטת מהנתונים ואולי סוכן הביטוח ילחם על העלאת הפרמיה וזהו.

עולם חדש של הפיכת הלקוחות לבריאים יותר נראה שחייב להיות טריוויאלי לחברות וסוכני הביטוח, אין עניין בנושא מדוע ?

הסיבה היא פשוטה: מאחר ורוב ההרגלים שמביאים לבסוף מחלות כרוניות הן בעלי אלמנטים התמכרותיים הדורשים תהליכים של שינוי התנהגות הלקוח ובנוסף הסטטיסטיקה העולמית היא שרק 5% מצליחים לצאת מזה לאחר התערבות.

שיטת חותם בריאות הצליחה להתגבר על הבעיה ופיתחה שיטה המעודדת תהליכים של שינוי התנהגות המובילים להצלחה ביציאה מההרגלים המזיקים ומובילה את הלקוחות לבריאות טובה יותר ותוחלת חיים ארוכה יותר.

ומכאן הדרך פשוטה לשימוש של סוכני הביטוח בשיטה זו עבור לקוחותיהם להפוך אותם לבריאים יותר ולדאוג שיקבלו הטבות שונות עקב כך. סוכן הביטוח הופך להיות זה שמגן על הלקוח דרך הפוליסה (גם תאונות קורות) וגם דואג לבריאות הלקוח ולרווחיות חברת הביטוח איתה הוא עובד, כששכרו בצידו.

אז למה בעצם כדאי לסוכן הביטוח להתאמץ ולהפוך את הלקוחות שלו לבריאים יותר:

  • חיזוק הקשר עם הלקוח
  • הטבה ייחודית שתינתן ללקוחות הסוכן
  • תשלום על כל ליד שהגיע ל"חותם בריאות"
  • מניעת נטישה של לקוחות
  • תכנית שימור ויצירת נאמנות לקוח
  • שיפור תדמית סוכן הביטוח
  • גידול סטטיסטי של ערך מח"מ לקוח (משך חיים ממוצע)
  • סוכני וסוכנויות ביטוח המעוניינים לשמוע על השיטה והדרך להפוך את הלקוחות לבריאים יותר מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים.

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.