התמכרות לקניות: דאגה גוברת בישראל
30 בינואר 2023
שינוי הרגלים בעלי אלמנטים התמכרותיים האם אפשרי?
20 בפברואר 2023
 

השינוי הוא חלק בלתי נמנע מהחיים, וזה יכול להיות תהליך מאתגר לעבור. שינוי אישי דורש מאמץ, זמן וגישה נכונה כדי להצליח. אחד המרכיבים המרכזיים בהנעת תהליכי שינוי הוא קשר אישי.

קשר אישי מתייחס ליצירת קשר חזק ואישי בין אנשים. זוהי מערכת יחסים הבנויה על אמון, כבוד הדדי ותחושת מטרה משותפת. כאשר נוצר קשר אישי, יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יעבדו יחד ביעילות, יתקשרו בפתיחות ויתמכו זה בזה לאורך תהליך השינוי.

בהקשר של שינוי, קשר אישי הוא מכריע מכיוון שהוא מאפשר לאנשים לשתף פעולה ולעבוד לקראת מטרה משותפת. כאשר אנשים מרגישים מחוברים זה לזה וליוזמת השינוי, סביר יותר שהם ישקיעו זמן ומאמץ כדי שהשינוי יצליח. זה חשוב במיוחד בשלבים הראשונים של השינוי כאשר אנשים עשויים להיות סקפטיים ולא יציבים מול השינוי. על ידי בניית קשרים אישיים, אנשים יכולים להצליח להתגבר על המחסומים הראשוניים הללו ולעבוד יחד כדי להשיג את מטרותיהם.

יתרון נוסף של קשר אישי בתהליך השינוי הוא בכך שהוא עוזר להפחית פחד ואי ודאות. שינוי יכול להיות תהליך מפחיד, ואנשים עשויים להרגיש לא בטוחים לגבי מה צופן העתיד. כאשר לאנשים יש קשר אישי חזק, הם מרגישים נתמכים יותר ופחות מפחדים מהלא נודע. הם נוטים לקחת יותר סיכונים, להיות פתוחים לרעיונות חדשים ולעבוד יחד עם אתגרים.

מחפשים קשר אישי ומשמעותי שילווה אתכם ביציאה מהתמכרות התנהגותית? למשפחה ולחברים הקרובים אין זמן או שאתם מעדיפים גורם מקצועי שיהיה מחויב אליכם?

אצלנו ב"חותם בריאות" פועלים באהבה ומקצועיות על מנת להשפיע ולתת מענה רחב לצרכים שלכם. אנו מלווים אנשים בתהליכי שינוי במגוון תחומים.

איך זה עובד?

אתם תענו באופן שבועי על שאלונים חכמים המשלבים AI (בינה מלאכותית).

השאלונים מגיעים אלינו (באופן אנונימי) ואנחנו לומדים להכיר אתכם: מתאימים אליכם את השאלות ואת הכלים שנכונים לכם ומאפשרים לכם לבחור את הדרך שלכם.

בעזרת הקשר האישי בנינו וככל שתבחרו להיפתח ולהיחשף.

ככה נוכל לסייע לכם לעבור ולצלוח תהליך שינוי משמעותי.

התוצאה: יציאה מהתמכרות התנהגותית.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.