איך זה יכול להיות ? הסטטיסטיקה העולמית להצלחה בשינוי הרגלים עם אלמנטים התמכרותיים היא רק חמישה אחוזים !
16 במאי 2022
איך מזהים שאתה מכור למשהו
22 במאי 2022
 

אין זה סוד שהתמכרויות לאוכל, עישון ואורח חיים שאיננו בריא מקטינים את תוחלת החיים בין 10% ל 40% וגורמים נזק למערכת החיסון שלך.

חברת חותם בריאות פיתחה שיטה שתעזור לך ולבן/ בת הזוג להצליח ולשמור על ההצלחה לאורך זמן ובכך להאריך את חייך ולקבל יותר קיצבה או פנסיה.

במסגרת החיסכון הפנסיוני אנו חוסכים כספים בסכומים משמעותיים אשר מטרתם משיכת קצבה חודשית בפרישה מעבודה, הקצבה החודשית מחושבת על ידי חלוקת הצבירה בתוכנית הפנסיונית במקדם ההמרה של התוכנית בה חסכנו לפנסיה. מקדם ההמרה מחושב על פי תוחלת החיים ולוחות התמותה של האוכלוסייה, עלול להשתנות לאורך תקופת החיסכון ותלוי בסוג המוצר הפנסיוני בו חוסכים.

הארכת תוחלת חיים וחיזוק מערכת חיסונית תגרום לך לקבל ברוטו מיליוני ש"ח נוספים בגין הפנסיה שלך.

בנוסף לשיפור באיכות החיים, ההנאה מהילדים והנכדים, אריכות חיים בבריאות שווה לנו כסף - והרבה! אנו מזמינים אתכם להכיר ולהתנסות במערכת החדשנית שפותחה על ידי חותם בריאות על מנת לסייע לטיפול בשורש התפיסות המגבילות אשר מקשות עלינו לבצע שינויים רצויים. שיטת חותם בריאות מאפשרת הצלחה לאורך זמן גם לאלה שנכשלו מספר פעמים רב, בואו נסו והצליחו באמצעות השיטה הייחודית של חותם בריאות המעודדת יציאה מהרגלים לאכילת יתר, עישון, התמכרות לעבודה ועוד והרוויחו חיים בריאים ארוכים ומאושרים.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.