האם לכל אדם יש התמכרות?
19 במרץ 2023
האם סיגריה אלקטרונית בריאה יותר ועוזרת להיגמל מעישון סיגריות?
16 במאי 2023
 

התרופות לירידה במשקל הן תרופות שנועדו לעזור לאנשים לרדת במשקל על ידי הפחתת התיאבון, הגברת תחושות השובע או הפרעה לספיגה של חומרים מזינים. בעוד שתרופות אלו יכולות להיות יעילות בסיוע לאנשים להשיל קילוגרמים, הן מגיעות גם עם שורה של נזקים ותופעות לוואי פוטנציאליות שאין להתעלם מהן.

יתרה מכך, תרופות לירידה במשקל אינן מטפלות בגורמים השורשיים להשמנה, שהם בדרך כלל שילוב של גורמים התמכרותיים, תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית וגורמי חיים אחרים. למרות שהן עשויות להועיל בהזנקת ירידה במשקל, הן אינן מהוות פתרון לטווח ארוך לניהול השמנת יתר.

למעשה, הסתמכות אך ורק על תרופות להורדה במשקל כדי להתמודד עם השמנת יתר עלולה להיות מסוכנת ולא יעילה. זה יכול להוביל למעגל של ירידה במשקל ועליה חזרה, המכונה "דיאטת יו-יו", הקשורה להגברה של מגוון בעיות בריאותיות, כולל סיכון מוגבר למחלות לב, שבץ וסוכרת.

נוסף על כך, לשימוש בתרופות להרזיה עלולות להיות השפעות פסיכולוגיות שלעתים קרובות מתעלמים מהן כגון: תלות בתרופה ובתחושה הטובה הנוצרת מהירידה במשקל, שלמעשה נובעת מגורם חיצוני. כמו גם ערך עצמי נמוך עקב הידיעה - שהשינוי לא בשליטתך ואינו מהווה הישג אמיתי.

במקום זאת, הגישה הטובה ביותר לירידה במשקל היא לבצע תהליך ארוך ופנימי של העלאת מודעות לתהליכים ההתמכרותיים ולתת באופן טבעי להיווצרות שינויי התנהגות ברגש במחשבה ובגוף שיובילו לשינויים ברי קיימא באורח החיים, כגון אימוץ תזונה בריאה ושגרת פעילות גופנית. שינויים אלה עשויים להימשך זמן רב יותר כדי להפיק תוצאות נראות לעין, אך סביר יותר שהם יובילו לירידה מתמשכת במשקל ולשיפור הבריאות הכללית לאורך זמן.

על מנת להעלות מוטיבציה ומודעות לשינוי הרגלים ולהצלחה, פיתחנו ב"חותם בריאות" שיטה חדשה הכוללת בינה מלאכותית (AI) של שאלות ותשובות ומאפשרת לכם לפתח חוסן בפני התמכרויות התנהגותיות בכלל ולהתמודדות עם השמנת יתר בפרט.

בעזרת הכלים שפיתחנו תצאו למסע חווייתי הנבנה בעזרת אנשי מקצוע וכולל משובים, טיפים, סרטונים, קטעי אודיו וסיפורים מעוררי השראה. התהליך הינו לטווח ארוך ונועד ליצירת תוצאות ארוכות טווח ולבנייה תהליכית של המנגנונים הפנימיים שיסייעו לכם ויותאמו אליכם באופן אישי בעזרת הבינה המלאכותית.

בעזרת "חותם בריאות" תוכלו להגיע ולהתמודד עם הגורמים השורשיים להשמנה שלכם ולהפסיק לתת להם לנהל אתכם, כך שלא תהיו תלויים עוד בשום דבר חיצוני על מנת להתמודד איתם, לצמיתות.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.